Is de API-sleutel die u gebruikte ingetrokken? Geen nood, want je kunt gewoon een nieuwe sleutel aanmaken en de verbinding bijwerken . Verwijder de Exchange-verbinding NIET: , want dan worden er geen nieuwe transacties meer geïmporteerd.
Een verbinding bijwerken met een nieuwe API-sleutel:
Open de app en ga naar 'Instellingen'.
Open 'Verbindingen' (of klik hier op ) en open de verbinding die je wilt bijwerken.
Voer de nieuwe API-sleutel en het nieuwe geheim in en tik op 'Verbinding bijwerken'. Voila!
PRO TIP: Je kunt sommige verbindingsinstellingen niet bijwerken, maar je kunt wel de API-sleutel/het geheim bijwerken.
PRO TIP 2: De verbinding begint met het importeren van de nieuwe transacties en hoeft de oude transacties niet opnieuw te importeren, zolang je de bovenstaande stappen hebt gevolgd.
